Být blíž zákazníkům znamená vykročit k úspěchu. Bez CRM to jde stěží

CRM

Firma, které se daří udržet zákazníky, získává značnou výhodu před konkurencí. Cena za získání nového klienta je podle odhadů 10-25× vyšší než správa stávajícího. Spousta podnikatelů přesto v customer realationship managementu neboli řízení vztahů se zákazníky tápe a netuší, jak si loajalitu nakupujících dlouhodobě udržet. Mezi základní pravidla jednoznačně patří prodej zboží či poskytování služeb v optimálním poměru ceny a kvality. Významnou roli samozřejmě hraje i vysoká úroveň komunikace a správné zacílení reklamních kampaní. S většinou věcí vám pomůže CRM systém.

Spíše pro větší firmy? Častý omyl!

Navzdory rostoucí poptávce i v dnešní době spousta podnikatelů vůbec netuší, co je CRM systém, případně ho zaměňují za robustní platformu podnikového informačního systému, která se hodí především pro potřeby větší firmy. Ve skutečnosti však systém CRM využívají i jednotlivci a menší společnosti o několika zaměstnancích.

CRM systém lze zjednodušeně definovat jako databázi důležitých informací o klientech. Ve skutečnosti toho zvládá mnohem více – ve výčtu charakteristických funkcí obvykle nechybí komplexní vedení marketingových kampaní s možností rychlé segmentace dat, správa projektů, reporting a analýzy. Jinými slovy jde o velmi silný nástroj, který otevírá nové možnosti obchodníkům a projektovým manažerům.

Profesionální CRM můžete vyzkoušet úplně zdarma

Pochybujete o tom, zda se vám investice do CRM sytému vyplatí? Stáhněte si oblíbený český software eWay-CRM, který odborná porota serveru Capterra označila jako jeden z nejlepších na světě v kategorii „nejdostupnějších“. Platforma integrovaná do prostředí Outlooku je nabitá funkcemi a ve variantě „FREE“ je zcela zdarma. Po dobu 30 dní si lze vyzkoušet také verzi „PREMIUM“.